Pre koho je vhodný
veľkoobchod a servis
Prínosy
Všetky informácie servisnej zákazke má technik na jednom mieste v digitálnej podobe
Funkcionalita
Komplexné info o servisovanom zariadení, crm, dokumentácia stroja, elektronický servisný výkaz s možnosťou podpisu
Prispôsobivosť
Riešenie je možné upravovať podľa konkrétnych firemnch zvyklostí
Dokonalá integrácia
Možnosť prepojenia s ľubovoľným softvérom
Smartfóny / tablety
Aplikácia beží na smartfónoch/tabletoch s operačným systémom android
Čo je to s.MOBILE SERVIS?
Je aplikácia, ktorá servisným technikom umožňuje zaznamenávať výkazy o vykonaných službách a spotrebovanom materiály priamo u zákazníka, v teréne, s využitím smartfónov/tabletov. Aplikácia poskytuje servisnému pracovníkovi informácie o termínoch, miestach servisu a samotných servisovaných zariadeniach. Aplikácia komunikuje s primárnym informačným systémom na centrále spoločnosti v režime online i offline. Servisný technik môže preto dáta o vykonaných servisoch a atestoch ihneď po ich ukončení odoslať na ďalšie spracovanie do centrály spoločnosti. Ak na evidenciu servisu používa servisný pracovník smartfón/tablet, potom zákazník môže vykonanú službu potvrdiť vlastnoručným podpisom na zariadení a zároveň je možné vytlačiť servisný výkaz priamo na mieste. Všetky potrebné dáta si dokáže pracovník naimportovať prostredníctvom Internetu (3G, GPRS/Edge, WiFi, LAN) a preto sa dokáže mobilne v teréne pohybovať i dlhšiu dobu bez nutnosti navštíviť centrálu firmy. Aplikácia podporuje využitie integrovaného snímača čiarových kódov pre identifikáciu servisovaných zariadení, alebo materiálu. Podporované je taktiež využívanie sériových čísiel.
Hlavné prínosy
- Servisný technik má pri výkone servisu k dispozícii históriu vykonaných servisných zásahov na servisovanom zariadení
- Odstraňuje sa nahadzovanie dát „do“ a „z“ papierového servisného výkazu do počítačového systému
- Odstraňujú sa chyby obsluhy pri presúvaní informácií (zle čitateľný/nečitateľný zápis na servisnom výkaze)
- Online prístup k požadovaným informáciám o partnerovi/servisovanom zariadení v teréne
- Znižuje sa administratívna práca
- Automatizujú sa procesy
- Zvyšuje sa operatívnosť
- Zrýchľujú sa rozhodovacie procesy
Funkcie
- Plán práce servisného technika V tejto časti aplikácie servisný technik vidí svoj denný/týždenný/mesačný plán servisných zásahov ( plánovaných z centrály, alebo vlastných tzv. „ad hock“ zásahov), miesta výkonu servisného zásahu a zoznam servisovaných zariadení
- Zoznam servisovaných zariadení Servisný technik má na mieste výkonu servisu k dispozícii o každom zariadení významné údaje – údaje o výrobcovi, technické špecifikácie, dátumy povinných kontrol, obrazovú dokumentáciu.
- História servisných výkonov Servisný technik má na mieste výkonu servisu k dispozícii o každom zariadení celú históriu servisných zásahov, vrátane spotrebovaného materiálu. V prípade potreby má k dispozícii informáciu o výške skladových zásob materiálu, jeho cenách, …
- Zoznam partnerov
- Inventúra zariadení
Naše referencie
Podnikový systém Helios Orange a mobilná aplikácia s.MOBILE sú otvorené systémy, ktoré nám zjednodušili, zrýchlili a sprehľadnili procesy. Oceňujeme najmä možnosť indivudálneho prispôsebenia našim potrebám. Ďakujeme.
Ing. Monika Arpášová | UDENCO, s.r.o.